Переваги нашої школи щодо навчання, виховання та розвитку підростаючого покоління

Кожна школа, як і людина, має своє обличчя, характер, власні погляди на те чи інше явище. Наша Білобожницька школа – це одна родина, де всі учні добре знають одне одного, постійно спілкуються, навчаються, разом готують і проводять свята, змагання, допомагають одне одному, старші передають знання, уміння і традиції молодшим. І так з покоління в покоління…

Отже, переваги щодо навчання, або, чому у нашому закладі цікаво вчитися:

  • Білобожницька ЗОШ І-ІІІ ст. є переможцем Всеукраїнського конкурсу «Сто кращих шкіл України - 2007» у номінації «Школа сучасних освітніх технологій».
  • Навчання і виховання ведеться креативно, цікаво, доступно, адже педагогічний колектив має великий досвід та потенціал.
  • Викладають у навчальному закладі 30 вчителів.
  • Звання «вчитель-методист» присвоєно: Швалюк Л. Б., Слободян Н.Б., Лучці О.М., "педагог-організатор-методист" присвоєно Романів Г.П.
  • Барна О.В. є заслуженим працівником освіти України, кандидатом педагогічних наук, доцентом, автором понад 80-ти науково-методичних видань та підручників.
  • Педагоги навчального закладу є активними учасниками Всеукраїнського конкурсу педагогічної майстерності «Учитель року», показують хороші результати в обласному етапі конкурсу, стають призерами та переможцями даного етапу Барна О. В. – 1996 р., Лесик Л. А. – 1997 р., Греньків О.В.-2001р., Швалюк Л. Б. – 2007 р., Ставнича Н. П. – 2009 р., Нога Л.М.-2010р.
  • Ведеться велика робота з обдарованими дітьми, тому навчальний заклад уже кілька років поспіль є районним призером із роботи з обдарованою молоддю.
  • Учні є постійними призерами ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнської олімпіади з предметів.
  • В школі діє учнівське товариство «Сокіл» ім. Івана Ставничого, а роботу самоврядування школярів координує учнівський парламент «Ерудит», наставником є педагог-організатор Романів Г.П., ерудована, творча особистість.
  • Навчальний заклад є учасником різного роду конкурсів, програм, апробацій підручників та електронних комплексів.
  • Колектив школи активно працює над впровадженням ІКТ у навчально-виховний процес. На базі школи проведено тренінги з підготовки кадрів за програмами «Intel. Навчання майбутнього» , «Майкрософт. Партнерство в навчанні». та ін.
  • У школі обладнано кабінети інформатики, ІКТ, хімії та біології, історичний, фізичний кабінети, кабінет зарубіжної літератури, української мови та літератури, географії, військовий, кабінет психологічного розвантаження, кімната учнівського самоврядування, інклюзивно-ресурсна кімната, два спортивні зали, бібліотеку, їдальню.
  • З 2005 року на базі школи створено Білобожницький освітній округ, який об’єднував 9 шкіл району.
  • У зв’язку з адміністративною реформою зараз Білобожницька школа є центром новоствореного Білобожницького методичного освітнього округу (керівник Лесик Л.А., секретар Греньків О.В.)., до якого входять 3 школи новоствореної Білобожницької ОТГ.
  • На допомогу вчителям- предметникам у школі діють методичні об'єднання вчителів початкових класів (кер. Гнатишин О.Й.), суспільно-гуманітарного циклу (кер. Сава Л.Я.), природничо-математичного циклу (Біланик Н.І.), комісія класних керівників ( Деркач Л.Л.).
  • Справжніми ентузіастами-патріотами своєї справи є вчителі, адже 90% вчительського колективу становлять випускники школи. Вони не тільки навчають, але й виховують молоде покоління у дусі патріотизму, пошани до минулих поколінь та власної ідентичності.
  • Школа була багата вчительськими династіям. У 70 – 80-их роках минулого століття працювали сім’ї Починок, Слоти, Дмитренко, Чоловських, Шевчук. За сумлінну та клопітку працю на ниві освіти їм присвоєно звання: «Заслужений вчитель України», «Відмінник освіти України», вчитель-методист.
  • Тепер також молоде покоління дотримується традицій школи, заснованих їхніми попередниками і знову відроджені вчительські династії: Шевчук-Барни, Єднораз-Швалюк, Лісна-Галичанівська, Синявські, Греньків.
  • Сорок років свого життя, творчого натхнення, вчительського вогнику віддав педагогічній роботі завуч з великої літери – Слота В. Г.
  • Його творчі і методичні ідеї втілювали та втілюють і надалі його послідовники і наступники: Бачинська Д.Л.( пед. стаж роботи - 35р., заст. з навч.-вих. роб. – 20р.), Савка Л.П.( пед. стаж роботи - 32р., заст. з вих. роб. – 20р.) , Барна О.В. (пед. стаж роботи - 29р., заст. з вих. роб.–8р.),Лісна І.С.(пед. стаж роботи -38р., педагог-організатор– 20р.), Лесик Л.А. (пед. стаж роботи - 33р., заст. вих. роб. –3р.), Нога Л.М. (пед. стаж роботи -23р., заст. з навч.-вих. роб. – 4р.), Греньків О.В. (пед.стаж роботи 28р., заст. з навч.-вих. роб. - 4р.)
Гордість школи

Гордістю школи є її випускники:

  • Мирончук В. М. – голова Чортківської районної ради (протягом кількох скликань);
  • Борик С. П. – відомий хірург Чортківської районної лікарні та колишній завідувач поліклініки, Заслужений лікар України;
  • Трилінський І. І. – кандидат філологічних наук;
  • Пилявський Б. Р. – кандидат біологічних наук;
  • Кушнір М. І. – кандидат математичних наук;
  • Гринчак С. Й. – кандидат біологічних наук;
  • Квасницька Г. М. – генеральний директор Тернопільського торгово-виробничого аптечного об’єднання, провізор вищої категорії;
  • Радинський В. В. – начальник судової міліції Тернопільської області;
  • Талоха Є. І. – заступник начальника Львівської залізниці;
  • Зарівна Теодозія – член Спілки письменників України ім. Т.Г. Шевченка;
  • Павлинів-Градова О. І. – начальник медичної служби Тернопільської області;
  • Савчин В. С. – завідувач центру термічної травми та пластичної хірургії міської лікарні №8 м.Львова, кандидат медичних наук;
  • Барна О.В. – кандидат педагогічних наук, доцент, автор понад 80-ти науково-методичних видань та підручників;
  • Коломієць Н. З. – головний суддя Чортківського районного суду;
  • Ярема З. П. – кандидат хімічних наук;
  • Ярема Т. П. – завідувач травматологічним відділенням Київської клінічної лікарні;
  • Богуш А.Є. - завідувач хірургічним відділенням другої міської лікарні м.Івано-Франківська;
  • Тхоровський М. В. – перший секретар нунціатури ООН, заступник нунція у Ватикані, доктор теологічних наук, знавець 10 мов;
  • Вчитель фізики, інформатики та Захисту Вітчизни Барна О.С. є учасником АТО та народним депутатом Верховної Ради України останнього скликання.

Сьогодні педагоги школи працюють за принципом:

Зерно, засіяне з любов’ю – могутнім колосом зросте

Школа розвивається й оновлюється, але незмінним залишається її дух – вічний та чистий.


1. Візитна картка

Високий педагогічний професіоналізм у поєднанні із творчою ініціативою особистості є безперечною ознакою таланту вчителів Білобожницької ЗОШ І-ІІІ ступенів. Їхні уроки – справжня творча лабораторія. Розуміючи завдання освіти на сучасному етапі, вони впроваджують у процес навчання інноваційні та інтерактивні технології, опираючись на педагогічні програмні засоби та технологію індивідуального навчання, що дає змогу вчителям розробити практичну систему навчання щодо створення презентацій, проектів та цікаво організувати роботу з обдарованими дітьми. Вартість вчителів ціниться здобутками їхніх учнів. Тому, варто відзначити, результатом ефективної роботи з обдарованими дітьми є призери олімпіад, творчих конкурсів. Широкий професійний кругозір вчителів, активні пошуки нового, неординарні підходи до процесу навчання та виховання засвідчують: педагоги школи ідуть в ногу з часом і докладають всіх зусиль, щоб сприяти ефективному формуванню технічно, технологічно освічених особистостей, підготовленої до життя і активної творчої діяльності, життєво необхідних знань, умінь і навичок.

На початок 2020-2021 навчального року в школі працює 30 вчителів. З них: 1 – кандидат педагогічних наук, заслужений працівник освіти України, «старший вчитель» - 10, 4 - вчителі-методисти, вищу категорію мають 18 працівників;спеціаліст І кваліфікаційної категорії – 5; 7 спеціалістів. Освітній рівень учителів дає можливість їм професійно викладати свій предмет.

У школі навчається 225 учнів, функціонує 11 класів.

Директор школи – Лесик Лідія Антонівна, вчитель української мови та літератури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель, педагогічний стаж – 33 роки, керівний – 8 років.

Заступник директора з навчально-виховної роботи – Греньків Ольга Володимирівна, вчитель зарубіжної літератури та української мови, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель,педагогічний стаж –28 років, керівний – 4 роки.

Заступник директора з виховної роботи – Горбач Ірина Петрівна, вчитель англійської мови, спеціаліст, педагогічний стаж – 6 років, керівний – 2 роки.

Матеріально-технічне забезпечення навчальних кабінетів, спортзалу, майстерні, їдальні, бібліотеки відповідає, в основному, до Типового положення.

Усього кімнат і кабінетів – 17; початкові класи – 4 класних кімнати; спортивних залів – 2; майстерень – 1; методичний кабінет – 1, інклюзивно-ресурсна кімната, медпункт, організаторська кімната, навчальних кабінетів – 10, комп’ютерних класів -2, мультимедійний кабінет- 1, актова зала- 1.

Школа підключена до мережі Інтернет.

Широко використовуються всі форми внутрішкільної методичної роботи з метою підвищення науково-теоретичного і методичного рівня вчителів. Зокрема, проводяться інструктивно-методичні наради з метою доведення до кожного вчителя відповідних інструктивно-методичних листів, рекомендації з питань переходу на новий зміст освіти, впровадження нових і вдосконалення діючих програм, організація повторення на уроках та підготовка до зовнішнього незалежного оцінювання.

Психологом Деркач Л.Л. школи проводяться постійно діючі психолого-педагогічні семінари, на яких відпрацьовуються основні теоретичні та практичні аспекти розглянутої проблеми.

У школі організовано наставництво, консультації для молодих вчителів. Досвідчені вчителі школи надають молодим кваліфіковану допомогу в удосконаленні навичок навчально-виховної роботи з дітьми.

Свою фахову майстерність учителі підвищують шляхом самоосвіти, участі у роботі шкільних методичних об'єднань, міжшкільних методичних комісій Білобожницького освітнього округу, семінарах і тренінгах ТОКІППО та ін.

Шкільні методичні об'єднання проводять засідання, на яких розглядають питання вдосконалення навчально-виховного процесу, підвищення педагогічної майстерності, впровадження нових педагогічних та інформаційних технологій, проводяться відвідування та обговорення уроків, виховних заходів, аналіз навчальних досягнень учнів та результати участі учнів в олімпіадах, конкурсах, участь педагогічних працівників у методичних заходах.

Методична рада сприяє підвищенню педагогічної майстерності вчителів, спрямованої на активізацією творчого потенціалу педагогічного колективу, піклується застосуванням у навчально–виховному процесі інноваційних технологій, удосконаленням та пошуком нових форм навчально-виховного процесу на засадах гуманізації та демократизації, досягненням позитивних результатів.

На засіданнях розглядаються форми організації методичної роботи в школі, її структура; робота над науково-методичною проблемою; робота з обдарованими дітьми, аналіз підсумків участі у І та ІІ етапах Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін; звіти вчителів, які атестуються, звіти вчителів про курсову підготовку; результати моніторингу навчальних досягнень учнів.

Профорієнтаційна робота з учнями – один з головних напрямків виховної роботи, яка спрямована на підготовку учнів до свідомого вибору професії, визначення свого місця у суспільстві.

У школі проводиться профорієнтаційна робота з метою визначення нахилів та здібностей старшокласників через психодіагностичні дослідження, профорієнтаційні бесіди та ігри, індивідуальні психологічні консультації із проблем професійного відбору, анкетування учнів.

Педагоги школи в подальшій своїй роботі ставлять проблеми усвідомлення нових завдань, бачення шляхів їх вирішення, переосмислення форм і методів роботи, забезпечення високого рівня навчально-виховного процесу, роботи з обдарованою молоддю, реалізацію особистісно-зорієнтованого підходу в організації навчально-виховного процесу, використання інтерактивних технологій та інформаційно-комунікаційних технологій, зміцнення матеріально-технічної бази школи.

2. Державні нагороди, відзнаки
  • Лауреат конкурсу «100 кращих шкіл України» у номінації «Школа сучасних освітніх технологій» (2006 р.)
  • Дипломант обласного конкурсу «Модель сучасної сільської загальноосвітньої школи»
3. Мова викладання: українська
4. Педагогічне кредо:

«Ми хочемо, щоб наша школа стала острівцем людяності і гуманізму, творчості й постійного пошуку, щоб її випускники на все життя засвоїли: якщо хочеш стати щасливим, то наслідуй золоте правило «Розум у голові, щирість у серці, здоров'я в тілі».

Кiлькiсть переглядiв: 1717

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.